Friday, May 20, 2011

soklan cepu mass..harharr.

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit
status inrelationship. sohii :))
-Ceritakan tentang diri anda  (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
-Nama Muhamad Hamizan Bin Shamsui..echi.??knpe.??lokalohh den toraii jo tu..dont mention sgt ler ngan nickname tu..harharr.
-umor  NINEbelas tahun.
-study kat Politeknik Primier Sultan Salahuddin Abd Aziz Shah..*beb Poli primier..bangge siot..haha ko aader.??U ader..?xdek kn..harharr.
-bilangan anak..? emm ank blom ader tpi kalo nk capaikn impian gadis2 yg nk ank tuh blh la harharr..gurau2 k jgn mara taw awk..huhu
-cita citaWanna be Engineering.. agk2 berkebolehan ke saya nie harharr.
agknyer akuh nie xder pendirian gak an..se sklh rendah cita2 nk jdi polis..
sklh menengah lak nak jdi tenaga pengajar..
tetibe skunk nk jdi engineering lak..
apa hal lak an an..*ah lntak la ..

-Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..
umm msih membosan kn stakat nie sbab dah mlas lah nk update blog..
tpi jgn risau saya cbe sdaya upaya untuk mengupdated kan blog ini..
so dont worry..n for blogger outside there plz la follow my blog..
alahai leceh la..KEMON la support ckit..
-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
xder msa depan ! gelap dunia gelap gempita..bleh ker cam neyh ?
-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
jgn tiru mcm saya..hihi :))
saya budak mlas belajar kalau xpuas hati jom la gaduh..
ehh ehh xbrani bt2 brani lak aii.. tunjukkan saya siapa yg brani  k..
-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
saya pon rasa aneh bile berblogger neh mcm syafeeqah jugak
-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
sehingga hingga..oh oh :D
selagi ada ruang waktu dan masa untuk menulis di blog saya ini.
INSYAALLAH..

bgi A+ taw..
saya nk CEMERLANG TERTINGGI !
arahan : jwp soalan menggunakan calculator. wajib !
thanx tag soklan .. :))

No comments:

Post a Comment