Friday, May 20, 2011

Horeee horee..

hari nie asyik memikior..asl ssh sgt nk dpt kerja..?
walhal dah nk dekat sbln cuti n just tggl lgi sbln jer cuti nieyh, tpi skarang bru terpikir..wahahaha 
ntah la kadang2 hidup ssh utk diduga..
ader yg rezeki dtg bergolek ader rezeki yg ssh utk dinikmati..
harap aku tergolong dlm golongan hamba2 yg dmurahkn rezeki amin'..

*ok berbalik knpa ssh utk dpt kerja..?
interview time : apa muka aku xckup hensemmm??*ah mengarut nk amik pkerja amik jela..!
*dlm hati je pendamkn..kte t lgsg xder chance..so diam jela..
hey spa ckp interview xsakit hati huh !
ntah hape2 soklan yg dtnya org interview tuh..? *mengngong pon der gak..
so aku d minta duduk atas krusi plastic dan bersertakan air kotak dutch lady..

kakak interview : humm awk blh bt promotion utk produk bru..?
aku : blh2 .. muka dah mengerut dah..aishh..
aku lgi : haa aslm makcik2 pakcik2 slmt dtg ke 7e.. kami semakin baru dgn porduk yg baru, jgn pakcik dan makcik pandg sesorg tehadap jejaka hensem tpi bt promotion kat kdai 7e..jgn pk laen pakcik,makcik..
aku lgi : baekLah pakcik ini produk bru kami yg sedang panas membara lgi sedap bila dminum panas2 ! pakcik boleh cuba pakcik tpi xdapat la free ceppp..beli pakcik beli !
kakak interview : ok..blh tahan..
kakak interview : adik neyh ader sakit belakang ke..? sawan ker sakit hati ke ape ker..?? *huh pale aku dah petak dgr soklan cam 2..sakit hati ader dah ckit..

abis jer turn interview akuh kua relax ala2 cool la..nk mnunjuk muke relax kat staff lma..haha
yg staff lme tuh lak senyum2 lak aii..

lepas jer beberapa jamm..

callg* : em adik neyh yg interview 7e tdi kn..
aku : haah ye knpe..?
blh x dtg 7e air kuning ? melapor kat cni..
aku : aiss asl kne kat tmpt laen lak nie..aku kne naya ker ape..?adesss*dlm hati sahaja..haaha
aku : um ok ..

haisshhh bile pk2 blik se cam mls pon ader nk g keje tmpt jauh..adesss..
so soiiiii..
omak oii leyh keje tmpat jauh nieyh..mkn modal la plak eh..
si omak pon ikut suko eko lah..
omak dah kasi line maksudnyo omak lah yg kne kasi modal hari2 g keje..hahaha

sempoi..crita hri nie end dgn sgt letih n rse skit hati tuh msih terpahat dlm hati nie..harharr.
rse kecewa pon ader ..
lgi se cam bodo2 pon ader ..
n last aku lebih suka maen dota n msg dari berAndroit..!

 pica kua interview : 


 

No comments:

Post a Comment